A Fall from Grace – RECENZIJA

5,324FansLike
6,353FollowersFollow
56FollowersFollow

A Fall from Grace je film Tylera Perrya koji je film producirao, režirao, a i zaslužan je za pisanje scenarija. Film prati ženu srednjih godina koja se ponovno zaljubljuje nakon što ju je bivši muž ostavio zbog mlađe žene.

Žanr: drama, triler
Godina: 2020.
Redatelj: Tyler Perry
Glavne uloge: Crystal Fox Phylicia Rashad Bresha Webb Cicely Tyson Tyler Perry
Trajanje filma: 120 minuta
Datum izlaska: 17.01.2020. (NETFLIX)
U kinima od:

Radnja filma smještena je u malom gradiću u Virginiji te prati mladu odvjetnicu Jasmine Bryant (Bresha Webb) koja je u svome poslovnom krugu poznata kao odvjetnik koji uvijek pristaje na nagodbe. Njen suprug Jordan (Matthew Law) je policijski službenik, koji je uznemiren situacijom koja ga je zadesila na poslu. Naime nije bio u mogučnosti spasiti gospođu koja se bacila s krova zgrade iako se potrudio da joj pomogne. Jasmine uskoro dobiva novi slučaj kojeg joj dodjeljuje njen šef Rory, kojeg utjelovljuje sam Tyler Perry, a radi se o slučaju u kojem Grace Waters ( Crystal Fox) koja je navodno ubila svoga muža Shannona (Mechad Brooks). Pošto se u malome gradiću rijetko događaju tako nasilne smrti slučaj je pod povečalom novinara, a i sami stanovnici ne mogu sakriti zanimanje. Rory je slučaj dodijelio Jasmine baš zbog činjenice što uvijek pristaje na nagodbe, a pošto je okrivljenica priznala ubojstvo smatrao je da će time riješiti pritisak koji na njega vrše mediji i visokopozicionirani ljudi u gradu. Grace inzistira na tome da je kriva i spremna je prihvatiti nagodbu, a jedino što traži zauzvrat je da bude smještena u zatvoru koji je blizu njenog sina Malcolma (Walter Fauntleroy). Jasmin je nezadovoljna što je slučaj dodjeljen baš njoj, ali i dalje smatra da se neke stvari ne poklapaju pogotovo zbog činjenice da Shannonovo tijelo nikada nije pronađeno.

IZVRO: IMDb (imdb.com)

Rory pokušava natjerati Jasmine da prihvati nagodbu zbog činjenice da nemaju dovoljno financijskih sredstava za održavanje suđenja, kao ni za dodatna vještačenja od strane raznih stručnjaka. Jasmine odlazi posjetiti blisku prijateljicu Grace Waters kako bi prikupila više informacija o samome slučaju, a i dolazi do saznanja kako je upravo Sarah (Phylicia Rashad) ta koja je potaknula Grace da pokuša pronaći novu ljubav nakon razvoda s mužem. Nakon novih saznanja Jasmine i njeni kolege zaključuju da je Grace zapravo nevina.

Jasmine odluči razuvjeriti Grace da prihvati nagodbu i potiče ju da joj ispriča cijelu priču oko nje i njenog drugog supruga Shannona. Grace joj je odlučila teškom mukom udovoljiti i ispričati kako su se ona i suprug upoznali, te da ju je na to nagovorila prijateljica Sarah koja joj je dala letak za izložbu slika na kojoj je i upoznala svoga supruga. Nakon izložbe Shannon joj je poslao jednu od svojih fotografija i ružu nakon čega su vrlo brzo počeli izlaziti i u konačnici Grace i Shannon se odluče vjenčati već nakon 3 mjeseca veze. Vrlo brzo nakon ulaska u brak Grace primječuje razne promjene u ponašanju svoga supruga i počinje otkrivati njegovu tamnu stranu. Grace ostaje bez posla u banci nakon što je otkriveno da nedostaje velika količina novca s računa kojima je upravo ona upravljala. Grace je u početku bila uvjerena da joj je netko ukrao identitet, a nakon što je ostala i bez vlastitog novca saznaje da je za sve zaslužan upravo njen suprug Shannon. Jednoga dana je zatekla supruga u krevetu s drugom ženom što ju je razljutilo dok ju je suprug jednostavno istjerao iz sobe i zatražio da ne narušava njegovu privatnost. Te večeri Grace odluči stvari uzeti u svoje ruke te nakon kratke svađe sa suprugom nasilno ga udara s drvenom palicom i uvjerena da ga je ubila odvlači njegovo tijelo u podrumu kuće te besciljno luta cestom. Nakon što se smirila i shvatila da ni sama ne zna gdje je zove prijateljicu Sarah-u kojoj objašnjava cijelu situaciju, međutim kada Sarah stigne do podruma ne pronalazi tijelo, te govori Grace kako je po dolasku susrela njenog sina Malcolma koji je upravo bio na odlasku.

Sarah na sudu svjedoči i samim time stavlja Grace u nezavidnu poziciju jer priznaje da joj je Grace rekla kako je ubila svoga supruga. Nakon tog svjedočenja Grace je osuđena da je kriva za ubojstvo. Jasmine ne može prihvatiti činjenicu da je izgubila slučaj, te odlazi razgovarati s Sarah-om gdje usput susreće jednu od njenih štićenica Alice (Cicely Tyson) koja pokušava pobjeći. Jasmine nakon toga otkriva više žena u samom podrumu doma za starije gospođe koje žive u nehumanim uvijetima. Jordan otkriva kako je Sarah zapravo tražena u nekoliko saveznih država zbog raznih krađa identiteta i prevara ljudi u kojima im je ukrala velike svote novca. Odlazi provjeriti gdje mu je supruga jer ju nije uspio kontaktirati te odlazi do kuće u kojoj živi Sarah te tamo pronalazi i navodno mrtvog supruga Grace Waters. U konačnici saznajemo da je Shannon zapravo Sarah-in sin, te da zajedno s njom sudjeluje raznim kriminalnim aktivnostima. Nakon što je uhitio Sarah Jordan u potrazi za suprugom se bori s Shannom kojeg Jasmine ubija kako bi spasila muža. Sve gospođe koje su bile zarobljene u podrumu su spašene i napustile kuću dok je Sarah pobjegla, te u posljednjoj sceni filma vidimo kako na novom mjestu nastavlja sa svojim prevarama, a Grace biva oslobođena svih optužbi za ubojstvo svoga supruga.

Iako je sam film dobio mnoge pohvale za radnju i činjenicu da gledatelju do kraja ne da naslutiti rasplet, mnogi kritičari zamjeraju Tyler-u što je film snimljen kako mnogi navode u samo 5 dana. Postoje razne nelogičnosti zbog toga u samome filmu kao što su pogreške prilikom snimanja u kojima se jasno vide promjene frizura na glumcima u istoj sceni ili primjerice u nekoliko scena je vidljiv mikrofon. Neki su čak naveli i sam problem u nekim dijelovima scenarija, primjerice kada je na kraju filma navedeno da su majka i sin sudjelovali u prijevarama više od 25 godina, što znači da ako je Grace u pedesetim godinama svoga života, Shannon mnogo mlađi do nje, da Shannon s prijevarama počeo vrlo rano s nekih 14-15 godina.

Tyler Perry je ovaj film ekskluzivno snimio za Netflix, a snimanje se odvijalo u njegovom privatnom studiju u Atlanti, dok je scenarij za ovaj film napisan još 2018. godine snimanje je započelo krajem 2019. i već u siječnju predstavljen publici na Netflixu.

SEGA najavila svoju novu konzolu!

SEGA najavila svoju novu konzolu! . . . . . #SEGA #TehixHR #Tehix #TehixAdria #Gaming #Tech #News

TOP 5 igara desetljeća

Predstavljamo vam naših top 5 igara koje su obilježile prošlo desetljeće. 5. MJESTO - Spider-Man

Huawei predstavio nove uređaje Y serije – Y5p i Y6p

Huawei nastoji svima približiti digitalni svijet i najnovije mogućnosti tehnologije. Zato su odlučili predstaviti nove Y5p i Y6p pametne telefone koji su...

Samsung predstavlja Odyssey G7 gaming monitor s najzakrivljenijim zaslonom i najboljim performansama u klasi

Tvrtka Samsung Electronics predstavila je inovativni gaming monitor Odyssey G7, koji je prvi put prikazan u Las Vegasu na najvećem sajmu potrošačke...
A Fall from Grace
8

Film mi se svidio jer je prepun raznih obrata i drži gledatelja u iščekivanju do kraja, same pogreške koje se događaju u filmu su više manje neznatne, ali uočljive što je vjerojatno posljedica kratkog perioda snimanja. Film donosi i poruku da ne treba odustati, te da je bitno biti ustrajan u svojim namjerama, te da će rezultati u konačnici biti vidljivi.