Absurd Planet – RECENZIJA

5,238FansLike

Absurd Planet je dokumentarna serija producirana od strane Conde Nast Entertainment i Love Productions te je rađena za platformu Netflix. Serijal se sastoji od 1 sezone i dvanaest epizoda u trajanju 20-ak minuta.

Godina: 2020.
    Sezona: 1
    Broj epizoda: 12
    Trajanje: 19 do 20 minuta

Kako i sam naziv govori Absurd Planet je serijal u kojem su kroz epizode ovisno o tematici predstavljene najapsurdnije životinje i neke njihove navike koje ih odlikuju u njihovoj posebnosti. Jedan od naratora je i sama majka priroda (Afi Ekulona) koja nas vodi kroz sam proces istraživanja planeta i njenih najposebnijih stanovnika. Serijal je namijenjen ljubiteljima dokumentarnih serijala, a zbog posebnoga načina same naracije može biti iznimno poučan, ali i zanimljiv čak i najmlađoj populaciji.

Absurd Planet Tehix 1

Pratimo Majku prirodu koja putuje svojim prostranstvima u otkrivanju novih i zanimljivih posebanosti svojih stanovnika. Sam koncept emisije je takav da kroz određenu temu primjerice hranjenje budu predstavljene životinje iz raznih dijelova svijeta i njihovi neobični i specifični načini prehrane. Uz to sve valja naglasiti da je sama naracija dinamična, puna humora, ali i poučna zbog čega ne predstavlja klasičan dokumentarni serijal sa suhoparnim naratorom koji u 20 minuta trajanja jednog nastavka ne promijeni tonalitet glasa i zbog čega u konačnici gledatelji nerijetko i odustaju od samoga gledanja ovakvoga tipa emisija.

Absurd Planet Tehix 2

Nadalje, sama naracija je izrazito jednostavna što je dodatan plus jer i djeca mogu naučiti razne nove informacije, a da im nije potrebno dodatno pojašnjavati određen dio sadržaja. Zbog toga smatram da ovakvih emisija edukativnoga karaktera koje sa sobom nose i dozu odmjerenoga humora bismo češće trebali viđati na malim ekranima. Preporuka svima koji imaju dobar smisao za humor, a primjerice ljubitelji su životinja ili jednostavno vole „neozbiljne“ dokumentarce. Isto tako oni koji nisu veliki ljubitelji dokumentarnih serijala mogli bi jednostavno dati šansu i uživati u humoru ako već nisu željni znanja.