Birds of Prey – RECENZIJA

5,324FansLike
6,353FollowersFollow
56FollowersFollow

Birds Of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) svakako trebate pogledati ako ste obožavatelj DC stripova, posebno Harley Quinn. Film ne donosi nijedno veliko oružje – bez Batmana i Jokera – ali ima pametan scenarij, sjajne izvedbe i obilje zabavne akcije.

Žanr: akcija, avantura, kriminalistički
Godina: 2020
Redatelj: Cathy Yan
Glavne uloge: Margot Robbie, Rosie Perez, Mary Elizabeth Winstead, Jurnee Smollett-Bell, Ewan McGregor
Trajanje filma: 109 minuta
Datum izlaska: 25. siječnja 2020.
U kinima od: 6. veljače 2020.

Bez da otkrijem puno detalja priče, Birds of Prey slijedi Harley Quinn (Margot Robbie) nakon njezinoga bolnoga (u konačnici prilično opasnoga) raskida s Jokerom. Ona i „Puddin“ završili su zauvijek, a vrijeme je da Harley Quinn stane na svoje noge – nešto što se pokazalo mnogo težim nego što je očekivala. Bez Jokerove zaštite, otkriva da ima poprilično veliku metu na leđima. Ostale Birds of Prey su Dinah Lance/Black Canary (Jurnee Smollett-Bell), Helena Bertinelli/Huntress (Mary Elizabeth Winstead), detektivka Renee Montoya (Rosie Perez) i mlada džeparka Cassandra Cain (Ella Jay Basco). Glavni negativaci su Roman Sionis/Black Mask (Ewan McGregor) i njegov sljedbenik Victor Zsasz (Chris Messina). Svi ovi likovi na kraju se sastaju radi konačnoga sukoba, iako se uglavnom nalaze na različitim stranama tijekom filma. Film je uglavnom dobar jer je smiješan, uzbudljiv i ima sjajne likove. Sve glavne junakinje su me oduševile, ali ponajviše Margot Robbie kao Harley Quinn. Jednostavno je fantastična. Mary Elizabeth Winstead kao Huntress je vrlo humorističan lik sa zanimljivom prošlošću. Black Canary ne zaostaje iako je svoje super moći mogla pokazati malo ranije u filmu.

Birds of Prey Tehix 2

Film nije humorističan kao Deadpool, ali humor funkcionira. Svaki put kada je Harley Quinn na zaslonu, nešto smiješno se dogodi. Čitav je prizor posvećen kupnji savršenoga sendviča za doručak, a zatim je prognana ulicama Gothama sa sendvičem u košulji. Ona osvetnički igra roller derby i pije kao da sutra ne postoji. Ipak svoje najbolje ideje ima kada je pijana. Humor je dobar kao i čudan isprekida način na koji Quinn pripovijeda svoju priču. Ona pripovijeda kroz cijeli film, ali nije baš da se drži reda, stoga se podosta vraća kako bi upotpunila detalje što je vrlo smiješno i zanimljivo te ne šteti sveukupnome dojmu filma.

Birds of Prey Tehix 3

Jedino što me smeta jest završna scena borbe. Pomalo je nerealna jer se glavni likovi sukobljavaju s hordom negativaca bez ikakvoga oružja ili nekakvih zamki. Osim Black Canary, nijedna od likova nema specijalne moći. Dokazale su da su odlične u borbi, ali baš toliko da mogu 20-ak naoružanih nasilnika pobijediti…malo je nerealno. Veća borba ne znači bolja borbena scena, a to je nešto što očito Warner Bros još mora naučiti. Zaključak je taj da sam uživala u Birds of Prey. Humor i akcija u filmu su izvrsni, Robbie se očito sjajno zabavlja kao Harley Quinn, uloga za koju je očito rođena. Sjajno je vidjeti kako DCEU nastavlja svoj pobjednički niz i nadam se da će to nastaviti s Wonder Woman 1984.

SEGA najavila svoju novu konzolu!

SEGA najavila svoju novu konzolu! . . . . . #SEGA #TehixHR #Tehix #TehixAdria #Gaming #Tech #News

TOP 5 igara desetljeća

Predstavljamo vam naših top 5 igara koje su obilježile prošlo desetljeće. 5. MJESTO - Spider-Man

Huawei predstavio nove uređaje Y serije – Y5p i Y6p

Huawei nastoji svima približiti digitalni svijet i najnovije mogućnosti tehnologije. Zato su odlučili predstaviti nove Y5p i Y6p pametne telefone koji su...

Samsung predstavlja Odyssey G7 gaming monitor s najzakrivljenijim zaslonom i najboljim performansama u klasi

Tvrtka Samsung Electronics predstavila je inovativni gaming monitor Odyssey G7, koji je prvi put prikazan u Las Vegasu na najvećem sajmu potrošačke...
Birds of Prey
7

Birds of Prey je vrlo zabavan film za ljubitelje DC stripova. Margot Robbie je izvrsno odglumila Harley i radujem se njenim novim izvedbama lika. Film nije savršen, ali je svakako napredak s obzirom na ostatak filmova iz DCEU-a.