Call of Duty: Black Ops Cold War – RECENZIJA

5,238FansLike

Za seriju poznatu po gotovo neprekidnom snimanju, iznenađujuće je koliko vremena provodite u Call of Duty: Black Ops Cold War single-player kampanji. Svakako više od bilo koje druge igre u 17-godišnjoj povijesti franšize. Bilo da se radi o šetnji oko vaše sigurne kuće i upoznavanju vaše tajne posade ili šuljanju po sjedištu KGB-a kao ruski dvostruki agent koji pokušava pronaći način da krijumčare vaše američke prijatelje u ultra sigurnu zgradu, najnoviji COD cijelu priču u ovoj kampanji je dobro iskoristio. Naravno, ima i dosta glasnih dijelova: postoji brza pucnjava, potjere na krovovima i misije za atentate, znate uobičajene stvari. Ali ovaj put doseže svoj vrhunac bez izvučenog oružja.

Black Ops Cold War stvarno je dobro odradio sve to. Vidjet ćete modu 80-ih, obilje CRT televizora i puno pušenja u zatvorenom prostoru. Autentično je, zapravo još bolje i volim kako vaši odabiri od popunjavanja psihičkog profila vašeg lika zapravo utječu na igranje i cijelu kampanju. Vaše je kodno ime uvijek Bell, ali možete odabrati vlastite pozadine i osobine ličnosti, a ono posljednje očituje se kao pogodnosti u više igrača, poput bržeg punjenja ili povećane štete od metka. Možete čak i sami odabrati svoje ime.

Veterane Black Ops-a dočekat će poznata lica kao što su Woods i Mason, a vraćaju se iz Black Ops prvog dijela, iako sam bio pomalo razočaran što niti jedan od njih u priči nema ništa drugo drugo osim biti vaš pomoćnik. Ipak je dobra nostalgija vratiti se u Masonove čizme u raznim vremenima. Tu je i nekoliko novih lica, ali većina vremena odlazi na Russella Adlera, živuću legendu CIA-inog veterana. Tu se nalazi i Robert Redford, osoba koja vas je angažirala da pomognete zaustaviti Perseus, generički podlog i sjenovitog zlog čovjeka čiji postupci teže rušenju vlade ili još gorih stvari.

PROFIL KARAKTERA PUNO POMAŽE

JAKO DOBRO ODRAĐENO GRAĐENJE PROFILA KARAKTERA, A KOJE VAM MOŽE DOSTA POMOĆI KASNIJE KROZ IGRU

Doista upoznajete svoj tim kroz sekvence sigurnih kuća između misija. Ovdje možete pregledati dokaze, razbiti tajne kodove i razgovarati sa svojim kolegama špijunima putem razgovora na stablu dijaloga. Jako sam uživao u ovom aspektu kampanje, čak iako se čini da niti jedan od tih razgovora ne utječe na kraj igre. U međuvremenu, borba je vaša standardna stop-and-pop streljana Call of Duty, s istim osnovnim i najboljim AI koji je serija uvijek imala. Postoji upravo jedna posebna vrsta neprijatelja, a to je oklopljeni glupan koji je samo spužva. Naprava ovog puta čudno gotovo da i nema, s jednom kratkom serijom R/C bombi u prvoj misiji i to je to, a oružje nije ništa što prije niste vidjeli u COD-u.

Svejedno, bio sam impresioniran načinima na koje hladni rat s nevjerojatnom mehanikom pokušava stvoriti neki novi prostor u svemiru Black Opsa. To uspijeva na neki način, poput izrade predmeta za prikupljanje relevantnih za igranje tako što ih koristi kao dokaz u svemiru za postavljanje drugih misija, što vam daje organsku motivaciju da ili pronađete skrivene predmete dok igrate, ili ponovite zadatke u kojima su skriveni prije napredovanja. Klasični špijunski trikovi poput fotografije i faktora zaključavanja u igranju.

Još bolje, zapravo ćete trebati ispitati neke dokaze kako biste riješili male zagonetke prije nego što poduzmete određene misije, dodajući malo laganog djela u pustolovnoj igri u ovu tradicionalno okidačku seriju. Možda je još istaknutije da postoji nekoliko trenutaka u ovoj kampanji koji imaju implikacije na promjenu franšize. Bez spojlera, ali uglavnom me zanima hoće li se i na koji način te mjere pratiti u svim budućim Call of Duty igrama.

Najveća je pogreška u tome kako se hladni rat Black Opsa u cjelini trudi biti toliko izokrenut svojom radnjom kao što je bio u Black Ops jedinici i jednostavno ne stiže tamo. Ipak, pozdravljam to što nudi više završetaka. Bio sam i ugodno iznenađen i užasnut kad sam odabrao mračan kraj da vidim koliko će daleko ili neće ići hladni rat Black Opsa i recimo samo da se stvarno smračilo. Bilo je puno zanimljivije od završnice dobrog momka koju sam nakon toga probao, a sada sam opet željan vratiti se i vidjeti neke druge izbore.

MISIJE BEZ ORUŽJA

PO MENI NEKE NAJBOLJE MISIJE NE UKLJUČUJE ORUŽIJE, PA ČAK I NAJBOLJA MISIJA HLADNOG RATA BLACK OPSA

Nadalje, iako je zabavno vidjeti i ispitivati visećeg negativca preko ruba krova kao u uvodnoj sceni Batmana Tima Burtona, najbolja misija hladnog rata Black Opsa gotovo uopće ne uključuje oružje. Umjesto toga, radi se o tajnoj misiji kroz neprijateljski napadnutu vladinu zgradu. Ako to zvuči poznato, to je zato što je nešto slično bilo vrhunac Call of Duty: World War II još iz 2017. godine. Da, ima dosta KGB-ovaca koji se krišom mogu ugušiti i sakriti u ormariće, znate Hitmanov stil. Zabavno je odlučiti kako želite postići svoj cilj bez ispaljenog metka. Možete se provući kroz ovo ili stvarno uložiti vrijeme istražujući svaku mogućnost u igri. Preporučujem ovo drugo.

Na kraju, malo o grafikama hladnog rata Black Opsa, iako nisam uspio pogledati verziju Xbox Series X ili PS5 na vrijeme za ovu recenziju (VERZIJA PC), ona je zaista impresivna na srednjem / vrhunskom računalu. Okruženje i lica posebno izgledaju izvrsno. Tehnički gledano, to je dodatni korak naprijed od prošlogodišnjeg predivnog ponovnog pokretanja Modern Warfarea.

Zahvaljujemo se Sancta Domenici na uručenoj verziji za PC, i isto tako vam preporučamo u koliko ste ljubitelj igrice i cijelog serijala COD da kupite svoj primjerak na sljedećem linku.

INFO BOX

Call of Duty: Black Ops Cold War