Cooked With Cannabis – RECENZIJA

46FollowersFollow
88SubscribersSubscribe

Godina: 2020.
Trajanje: 35 do 40 minuta
Sezona: 1
Broj epizoda: 6

Cooked With Cannabis je nova Netflixova natjecateljska kulinarska emisija. Emisija je zamišljena tako da u svakoj epizodi upoznajemo tri nova kandidata koja kuhaju tri jela: predjelo, glavno jelo i desert te se bore za nagradu u iznosu 10 000 američkih dolara. Sudci su ujedno i voditeljski tim same emisije. Kelis koja je pjevačica, spisateljica i profesionalna kuharica te Leather Storrs, nagrađivani šef poznat po svojim eksperimentima s kanabisom. Uz voditeljski tim u odlučivanju o pobjedniku, dvojcu pomažu i njihovi prijatelji koji iznose svoje mišljenje o jelima i pomažu donijeti odluku voditeljskom timu kada su primjerice u nedoumici o pobjedniku. U svakoj emisiji gostuju druge, uglavnom poznate ličnosti, ili prijatelji samoga voditeljskoga dvojca koji ujedno i kušaju svu pripremljenu hranu. Emisija se sastoji od jedne sezone i šest epizoda, a prvi puta je emitirana na svjetski dan kanabisa (20. travnja).

Valja naglasiti da je Cooked With Cannabis ponajprije edukativnoga karaktera koja kroz humor i zabavu pokušava približiti ljudima konkretna znanja o kanabisu. Kroz emisiju gledateljima se prikazuju razne namjene samoga kanabisa u kulinarstvu i kroz emisiju je zapravo vidljivo koliko je korištenja kanabisa u kulinarstvu, u naravno kontroliranim omjerima, uznapredovalo i koliko znanja o istome postoji danas. Sav kanabis koji se upotrebljava u emisiji prilikom kuhanja je medicinskoga karaktera i kontroliranoga porijekla, dok sam Netflix naglašava kako je emisija ponajprije edukativnoga i zabavnoga karaktera.

Kandidati koji sudjeluju u Cooked With Cannabis uglavnom su profesionalni kuhari koji su svoja znanja primijenili i u njih implementirali biljku kanabis koja je odnedavno u određenom broju saveznih država SAD-a legalna za posjedovanje i konzumiranje. Nitko od kandidata nema profesionalna znanja o kuhanju s kanabisom već su većina njih, kako i sami kažu, išli metodom pokušaja i pogrješke.

Cooked with Cannabis Tehix 1

Emisija mi se svidjela jer predstavlja vrlo često marginaliziranu, i danas u mnogim zemljama nelegalnu, supstancu koja nije prikazana u lošem svjetlu te potiče odgovorno konzumiranje i uz to naravno kroz zabavan karakter educira gledatelja kako odgovorno biljku upotrijebiti u kulinarstvu uz precizno dozirane omjere kojima se smanjuje mogućnost zloupotrebe, naravno u onim zemljama svijeta u kojima je legalizirana. Za sve ostale gledatelje pruža mogućnost edukacije ili kod ljudi koji se protive istoj, pokušava pobuditi zanimanje i promijeniti mišljenje kada je, naglašavam, u pitanju odgovorna konzumacija kanabisa. Kroz emisiju, kako voditelji pa tako i sami kuhari, pokušavaju kroz vlastita iskustva i pristup kanabisu ukloniti stigmu koja se veže često puta za samu biljku kao lošu ili čak pogubnu na ljudski organizam. Preporuka za gledanje svima koji imaju imalo zanimanja za kanabis i njezino djelovanje na ljudski organizam ili imaju problem sa shvaćanjem djelovanja iste.

Cooked with Cannabis Tehix 2