More

Dobili smo detaljan prikaz PS5 korisničkog sučelja

5,334FansLike
    6,413FollowersFollow
    46FollowersFollow
    93SubscribersSubscribe

Novo korisničko sučelje rasporedom slično je onome koje smo imali na PS4, uz nekoliko dobrodošlih promjena. Mediji su tako u potpunosti odvojeni od igara. Prilikom odabira neke igre vidjeti ćemo postotak završenosti, novosti vezane uz igru, broj sakupljenih trojefa itd. te odlična mogućnost da bez ulaska u meni igre pokrenete SP kampanju ili multiplayer.

PS Store više nije odvojena aplikacija već je implementirana u sklopu samoga sučelja. To će nam omogućiti lakšu potragu za nekom igrom. Nažalost još nismo dobili prikaz novog PS Storea, deteljno predstavljanje trebalo bi biti 21.10.

Control Centre otvarate u samoj igri pritiskom PS tipke na DualSense kontroleru. Control Centre nudi vam kartice aktivnosti, u video je dat primjer s Sackboy igrom gdje su vam ponuđeni leveli, a kartica vam govori podatke i postotku završenosti određenog levela, zadatke koje trebate ili ste obavili, vremenski period koji vam treba za njihovo izvršavajne itd. Zaista korisna funckija koju će nadam se developeri dobro iskoristiti.

Notifikacije su sada puno bolje i lakše za koristiti, nešto slično onome što imamo već duži niz godina na Android mobitelima. Prilikom prikazivanja notifikacije odmah možemo birati što ćemo npr. ukoliko je to poziv za party taj poziv možemo odmah prihvatiti ili odbiti. Odlična stvar jer zbog poziva prijatelja nećemo ispočetka morati prelaziti određeni level na kojem smo već izgubili 3 sata igre i sve živce.

Discord funkcija slobodno ju tako mogu nazvati jer vidi se kako je Sony-eva ekipa vidjeli ono što se sviđa ljudima i to implementirala u svoje sučelje. Od sada je moguće dijeljenje zaslona prijateljima i ne samo to već dok igrate možete gledati tuđi zaslon pomoću malog prozorčića kojeg možete smjestiti gdje kod vi poželite.

Nova Create tipka koja je zamijenila Share sa PS4 osim novog naziva trebala bi donijeti nove funkcije odnosno mogućnost instantnog snimanja zaslona kako screenshoteva tako i videozapisa kojima ćemo puno lakše pristupati jer neće biti sporih i loše odrađenih menija. Sve ćemo moći snimati u 4K rezoluciji. Ukoliko bude postojala mogućnost jednostavnog prebacivanja podataka na cloud ili eksterni disk (USB, HDD, SSD…) to bi bilo odlično za sve koji svoje uratke objavljuju na internet jer im za to više nebi bile potrebne skupe streaming kartice.

Kada pogledamo sve na hrpi dobili smo jedno od najboljih sučelja, po svemu navedenome bolje od konkurentnog što potvruđuje i broj pregleda koje imaju videi na Youtube-u. Što vi mislite i kako vam se sviđa napišite nam u komentarima.

Ljubitelj RPG igara i GTA serijala. Veliki zaljubljenik u hardver!