F1 2020 – Recenzija

5,334FansLike
6,413FollowersFollow
46FollowersFollow
87SubscribersSubscribe

Codemasters je britanska tvrtka za video igre koja nas ni ove godine nije razočarala svojom novom F1 igrom. Kako je i sama sezona ovogodišnjeg natjecanja izmijenjena zbog situacija s koronavirusom tako su se i developeri morali potruditi oko nekih novih staza. To su staze u Vijetnamu i Nizozemskoj. Vizualno te staze izgledaju vrlo dobro kao i sve preostale staze na ovogodišnjem kalendaru. Kao što smo na to već naviknuli sama vizualna prezentacija igre nije se previše mijenjala.

Zvuk u F1 igrama nije bio baš sjajan. U F1 2019 zvuk je idalje zvučao podosta ne realno, ali jasan napredak se može vidjeti ove godine. Ove godine zvuk nije savršeno točan kao što je to uživo ili u prijenosu utrke, ali je to puno bolje nego prijašnjih godina. Može se reći da vas ovogodišnji zvuk bolida može natjerati da pojačate svoju televiziju i zasmetate susjedima.

Naravno svaka igra mora zakazati negdje pa tako i ova. Codemastersov problem već nekoliko godina je kažnjavanje u igri. Nama idalje nije jasno kako ovaj problem toliko mući developere. Pogotovo ove godine gdje su igru radili uz pomoć vozača F1 i njihovih timova. Nekako je sav taj sustav kažnjavanja previše ne realan i ne pošten. Kada uzmemo za primjer određene izlaske sa staze u nekim zavojima koji su u stvarnom životu dozvoljeni, u igri se poprilično strogo kažnjavaju. Nisu samo izlasci sa staza problem nego i kontakti sa ostalim vozačima. Puno puta prilikom igranja nam se dogodilo da dobijemo kazne za nepostojeće kontakte. Stvarno se nadamo da će do sljedećeg izlaska F1 igre Codemasters uspjeti popraviti ovaj problem.

Kako bi primjetili model štete na bolidima moramo se stvarno zagledati, i to mi se jako sviđa. Sami bolid je toliko kompleksan, ali opet jako osjetljiv. Mi uopće ne moramo primjetit da nam nedostaje maleni komadić prenjeg krila, ali ćemo to jako dobro osjetit u samom ponašanju bolida. Naravno kao u prijašnjim izdanjima igre bolid ne može podnijeti previše štete, pa ćemo biti primorani otići u boks i promijeniti prednje krilo. Dodatak u F1 2020 je da možemo oštetiti podnicu, to također smatramo jednim jako dobrim dodatkom. Ovdje su ljudi iz Codemastersa odradili odličan posao jer u stvarnome životu vozač mora paziti na svaki dio bolida, pa tako moramo i mi u igri.

Konačno smo doživjeli promjene u AI vozačima. Oni su dobili ljudske elemete stvarnih vozača F1. Inače bi jedini razlozi odustajanja bili kvarovi na motoru, ove godine to nije slučaj. Naravno takvi razlozi odustajanja su idalje mogući, ali su ubačeni novi razlozi koji čine utrkivanje puno zanimljivim. To su naprimjer prekasno kočenje ili gubitak konotrole bolida. Pa tako možemo vidjeti vozače na travi ili u zidu. Također AI voazači sada mogu prekinuti zavjetrinu kako ih mi nebi mogli slijediti i prestizati na ravnicama.

U single-playeru postoji nekoiko novih opcija igranja F1 2020. Naravno tu je idalje ono klasično utrkivanje u trkaćem vikendu. Gdje imamo treninge, kvalifikacije i naravno samu utrku. Također možemo zaigrati Time Trial. Gdje se možemo natjecati sa prijateljima tko će postaviti brže vrijeme na nekim stazama. Veliki povratak u F1 2020 je dobila Split-screen opcija. Sam osjećaj igranja u Split-screenu je vrlo zabavan. Nemojte očekivati savršeni vizualni prikaz na Split-screenu, no to nije ni bitno. Važno je se ponovno možemo zabavljati sa našim prijateljima ovoj novoj/staroj opciji. Multiplayer nije dobio nekakve nove značajne promjene, ali spectator opcija je dobila nekoliko promjena. Ima nove grafičke prikaze, kao što je prikaz ulaska u boks što nam se svidjelo.

Ove godine se stvarno mora pohvaliti sama vožnja u bolidu. Ako ne vjerujete nama možete vidjeti da su vozači F1 vrlo zadovoljni sa ovom igru, jer su je igrali za vrijeme koronavirusa. Sve to vrlo lijepo izgleda, zvuči i uvijek se može pogriješiti zbog najmanjih grešaka. Lakše je voziti bolid na kontroleru, ali preporučamo da porobate voziti na volanu kako bi proživjeli čari utrkivanja.

Velika novost koju smo ostavili za kraj ove recenzije je My Team mod. Odmah na početku valja reći da je ovo poprilično zabavno i vrlo domišljato od strane developera. Mi imamo ulogu vožača, ali i vlasnika svog tima. Vaš je cilj dovesti novu ekipu do vrha F1. Narano obična karijera je idalje prisutna uz manje promjene. Nemamo onu priču kao iz F2 dolazite u F1 i za sobom vučete svog timskoga kolegu i svog rivala. Nego normalno birate tim koji pokušavate dovesti do vrha. U My Teamu je dosta važan novac, morat ćemo jako pametno raspolagati svim novcima koje dobivamo od sponzora. Svaki sponzor ima neke svoje uvijete i svaki plaćaju drugačije. Što se tiče uređivanja bolida, kaciga, odijela, rukavica, i položaja sponzora na bolidu smatram da su developeri malo zakazali. Dodali su nekavu inačicu Battle Passa – Podium Pass. Imamo običnu besplatnu verziju i VIP koja se naplačuje. Nadamo se da će sljedeće godine omogućiti puno više načina za uređivanje kaciga i ostalih stvari.

Važno je napomenuti da u My Teamu sami biramo drugog vozača i možemo ga trenirati. Također imamo razne dijelove naše tvornice gdje možemo unaprijeđivati naš bolid. Sve u svemu My Team je odličan mod koji je poprilično zabavan i stvarno dobro izbalansiran.

F1 2020 je poprilično dobra igra koja ima bogat sadržaj. Možemo se zabaviti sa prijateljima, a isto tako možemo ispuniti naš san o postajanju vozačem F1.