IT Chapter 2 – RECENZIJA

5,440LIKELajkaj
6,104FOLLOWFOLLOW
33FOLLOWFOLLOW
112SUBSCRIBESUBSCRIBE

Napokon je došao dugo iščekivani IT Chapter 2. Film je nastavak na IT iz 2017. godine. Filmovi su bazirani na novelu iz 1986. godine koju je napisao Stephen King. IT 2 se odvija 27 godina nakon prvog susreta sa klaunom. Filmu su se pridružili James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Hader, Isaiah Mustafa, Jay Ryan, James Ransone i Andy Bean kao stariji članovi “Losers” kluba.

IT Chapter 2 recenzija

Žanr: horror
Godina: 2019.
Redatelj: Andy Muschietti
Producenti: Barbara Muschietti, Dan Lin, Roy Lee
Glavne uloge: James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Hader, Isaiah Mustafa, Jay Ryan, James Ransone, Andy Bean, Bill Skarsgård
Zemlja: SAD
Trajanje filma: 169 minuta
Datum izlaska: 04. rujan 2019.
U kinima od: 05. rujan 2019.

Prvi dio filma je isti kao i u prethodnom filmu iz 2017. godine. Redatelj nas upoznaje sa novim glumcima i njihovim karakterima: Bill (James McAvoy), Beverly (Jessica Chastain), Richie (Bill Hader), Mike (Isaiah Mustafa), Ben (Jay Ryan), Eddie (James Ransone) i Stanley (Andy Bean) koji će nakon 27 godina nastaviti sa svojom da ubiju Pennywisa (Bill Skarsgard) jednom zauvijek.

Nakon upoznavanja nove postave “Losers” kluba kreće drugi dio. Film usporava i ponovno predstavlja mlađe glumce iz prvog dijela filma: Bill (Jaeden Martell), Beverly (Sophia Lillis), Richie (Finn Wolfhard), Eddie (Jack Dylan Grazer), Ben ( Jeremy Ray Taylor), Mike (Chosen Jacobs) i Stanley (Wyatt Oleff). Film traje skoro 3 sata i velika većina posvećena je upravo ovome dijelu, ne morate se bojati jer ponovno predstavljanje ne uključuje scene iz prvog dijela već nešto sasvim drugo.

Mladi likovi igraju možda sporednu ulogu u filmu, ali ih možemo vidjeti kroz cijeli film. Iako su odrasli učinkoviti na svoje načine, oni nikad ne odjekuju poput svojih kolega tinejdžera. Vidjeti djecu kako se suočavaju sa najvećim traumama samo je po sebi odlično. Kako sam napisao ranije djecu ćemo gledati kroz cijela 3 sata, odlično je vidjeti njihove najveće strahove i prisjetiti se prvog filma, isto tako nisu zaboravili ubaciti i one vedrije i smješnije momente i scene.

Ne moram puno pisati o glumačkom sastavu, svi odrasli glumci imaju jednu zajedničku kemiju i humor kojim su osvojili moje srce i još mali milion srca. Pa se tako ni stariji likovi nisu znatno promijenili, Bill si još uvijek nije oprostio što je pustio brata samoga onog kišnog dana iz prvog dijela, Ben je nakon 27 godina i dalje zaljubljen u Beverly.

IT Chapter 2 recenzija

Većina središnjeg i zadnjeg dijela filma se vrti oko sakupljanja žetona iz djetinjstva. Žetoni su potrebni za finalni obračun sa Pennywiseom. Prilikom sakupljanja žetona redatelj stavlja flashback i podsjeća publiku na neke jako bitne scene iz prvog dijela koje ste svi vjerujem zaboravili kao i ja, a tako daje i objašnjenje za daljnji tok filma.

IT Chapter 2 je stvorio mnogo bezobrazno dobrih CGI likova, dok to nismo mogli vidjeti puno puta u prvome dijelu. Moram priznati da je ovo jedan od rijetkih horror filmova koji ima ovako dobar CGI. Za kraj sam ostavio vizualne efekte koje definitivno moram pohvaliti, uživao sam u svim scenama. Jako mi je žao što je ovo kraj jedne brutalne filmske priče, vidi se veliki trud i rad koji su uložili redatelji producenti i naravno glumci. Isplatilo se čekati dvije godine do novog i posljednjeg nastavka.

Huawei omogućuje održiv razvoj digitalne ekonomije u Aziji

Huawei posluje u skladu s načelima otvorenosti, inoviranja, suradnje i dijeljenog uspjeha, i odlučan je u namjeri da svim pojedincima, kućanstvima i organizacijama pruži...

Huawei razvio Super Uplink tehnologiju za još veću brzinu i nižu latenciju 5G mreže

Super Uplink tehnologia povećava performanse od 20% do 60% za promet uzlazne veze u 5G mreži dok se stopa za korisnike povećava dva do...
IT Chapter 2
10

Posljednji film u franšizi IT završio je u velikom stilu i publiku ostavio bez teksta. Priča, glazba, glumačka postava, ma apsolutno sve je odrađeno na visokom nivou. Ovo je definitivno film koji će se gledati još par godina i kada izađe iz kina, a ja ga jedva čekam pogledati još jedanput. Definitivno vam preporučam da odete pogledati film, osobito ako ste pročitali novelu iz 1986. godine!
CEO & Founder Tehix Adria grupe. Ljubitelj starih igrica, svih filmskih žanrova i kriminalističkih serija.