More

Mafia: Definitive Edition – RECENZIJA

5,291FansLike
    52FollowersFollow

Mafia: Definitive Edition je prerada Mafia: City of Lost Heavena iz 2002. godine. Osim što je igra prerađena, također nas podsjeća na jednu od najboljih igra koje imaju mafijašku temu. Ukratko Mafia: Definitve Edition nam je bio potreban i nikako nas nije razočarao.

Mi kao igrač utjelovljujemo lik Thomasa Angela poznatijeg kao Tommy. Sama radnja Mafije odvija se za vrijeme ekonomske krize 1930-ih. Ako vam i dalje nije jasno na što mislimo, ciljamo na obitelji koje ratuju jedne sa drugima, poseban stil odijevanja kod mafijaša, njihovi specifični auti pomoću kojih ih se prepoznaje po cijelom gradu i starinski načini tučnjave. Ova igra je prikazala život ljudi koji se bave kriminalom u 1930-ima.

Igru su razvili ljudi iz Hangar 13, a obavio ju je 2K Games. Kao što smo već rekli ova igra je remake. Iako Mafia: Definitive Edition priča već nam svima poznatu priču na svoj noviji način, scenarij je ostao sličan originalnom izdanju ove igre. Dijalozi su jedna stvar koja je doživjela potpuni remake. Kako su developeri rekli htjeli su se malo više koncentrirati na karakter likova. Rezultat toga su nove scene u kojima ćemo moći uživati prilikom igranja ove igre. Također veliki plus ide za izraze lica likova unutar igre.

Kada smo već započeli priču oko izraza lica i samo izgleda likova idemo se malo zadržati na tome. Svi mi koji smo zaigrali barem jednu od Mafija igara znamo da su te igra poznate po glumi i izgledu likova. Kako je tehnologija napredovala i većina igara sada izgleda poput filma, bilo je za očekivati da će se to iskoristit za ova remake. Tako da se stvarno mora čestitati developerima na izgledu njihovih likova. Jedan od zanimljivih detalja je da su se koristile različite teksture kože za starije i mlađe likove unutar igre. Prema mnogima lik Tommya Anglea je jedan od najdetaljnije modeliranih likova koje je gaming industrija ikada imala priliku vidjeti.

Ako ćemo ovaj remake uspoređivati sa prijašnjom Mafijom 3 onda je Mafia: Definitive Edition definitivno vizualno bolja. Napredak u grafici između ove dvije igre možemo vidjeti u detaljima kao što su odrazi i odbijanje svjetlosti od lima na automobilima koje imamo priliku voziti. Kada već spominjemo odraze i refleksiju valja spomenuti i lokve vode, u kojima također možemo vidjeti odraze i još jedan dokaz koliko su se developeri posvetili detaljima.

Jedna važna stvar koju moramo napomenuti je ta da Mafia: Definitive Edition nije puna bugova kao što je bila Mafia 3. Odmah moramo raščistit neke stvari, Mafija 3 nije loša igra. Samo je očekivano da će remake biti bolji od svih igara dosad. Iako nismo očekivali toliki napredak stvarno smo dobili odličnu igru. Kada to kažemo mislimo na priču igre i njene vizualne detalje i sami izgled igre i likova. Mafia: Definitive Edition ima bugove, ali koja ih igra nema?

Još jedan veliki plus je sustav checkpointa. Oni su jako korisni kada se pojave problemi vezani za neke bugove u igri. Na primjer ako nam igra ne registrira da smo odradili našu misiju trebamo početi ispočetka, ali to nije slučaj u Mafia: Definitive Edition je ima sustav checkpointa. Što se tiče samog gameplaya Mafia: Definitive Edition je dosta slična Mafiji 3. Imamo skoro pa isto kretanje, šuljanje i zaklon. Također imamo već nam dobro poznate modove vožnje. Arkadni i simulacijski. Što se tiče napucavanja sa neprijateljima jako je zanimljivo. Puno sam vremena proveo samo u napucavanju sa drugim mafijama. Posebno mi se svidjela animacija kada neprijatelje izbliza pogodimo sačmaricom.

Jedan od negativnih strana igre je policija. Nju možemo namjestit na dva načina operiranja. Prvi način je način u kojem nam više „gledaju kroz prste“. Ako se odlučimo za ovaj način policija će nas hvatati samo ako udarimo druga vozila ili pješake. Drugi način operiranja policije je da nas počinju loviti ako vozimo iznad dopuštene brzine. Na prvu vam se to čini kao super ideja i vjerojatno vam nije jasno zašto smo to naveli pod lošu stranu ove igre. Ovo je loša strana zato što je besmisleno. Kao prvo, u Mafia: Definitive Edition možemo jako lagano pobjeći od policije, a kao drugo ako nas uhvate napisat će nam kaznu koju moramo platit, a u igri nema skupljanja novca tako da plaćanjem kazne ne gubimo ništa. Još jedna stvar zašto je ovaj način kažnjavanja besmislen je taj što je ograničenje svugdje isto što isto tako nema baš smisla.

Za kraj bi vam htjeli preporučiti Mafia: Definitive Edition jer je igra jako zanimljiva.

Mafia: Definitive Edition
    8