Midway – RECENZIJA

5,313FansLike

Midway Rolanda Emmericha ima jedne od najimpresivnijih vizualnih efekata zadnjih godina no to je bilo za očekivati. Taj isti čovjek nam je donio filmove pune spektakla kao što su Independence Day (1996.) i The Day After Tomorrow (2004.). Međutim, bila sam oprezno optimistična. Ratni filmovi Hollywooda imaju tendenciju dignuti SAD u visine, a svoje protivnike prikazati veoma subjektivno. Srećom, Midway nije takav film.

Žanr: akcija, drama, povijesni
Godina: 2019
Redatelj: Roland Emmerich
Glavne uloge: Ed Skrein, Patrick Wilson, Woody Harrelson, Dennis Quaid
Trajanje filma: 138 minuta
Datum izlaska: 6. studenoga 2019.
U kinima od: 7. studenoga 2019.

Midway Tehix 2

Film prepričava tri glavna događaja koja su dovela do sada epskoga sukoba između američkih i japanskih mornaričkih flota na otoku Midway: japanska zasjeda u Pearl Harboru (prosinac 1941.), Doolittleovo bombiranje Japana (travanj 1942) i bitka kod Koraljnoga mora (svibanj 1942.). Ta su tri događaja kulminirala u konačnoj, odlučujućoj bitki na Midwayu (lipanj 1942.), kada je američka mornarica upotrijebila prevaru i hrabrost kako bi odvratila japanski agresivni napad na pacifičko područje i na kraju cijelu zapadnu obalu Sjeverne Amerike. Tijekom malo više od dvosatnoga trajanja filma susrećemo se s raznim američkim herojima mornarice, uključujući admirala Chestera Nimitza (Woody Harrelson) i viceadmirala Williama “Bull” Halseyja (Dennis Quaid), koji je zapovjednik broda USS Enterprise. Dok je verzija filma iz 1957. imala jednako impresivnu glumačku postavu, ona se više fokusirala na ove starije časnike. Ovdje je priča ispričana najviše s gledišta nižih redova: ponajviše, pilota poručnika Dick Besta (Ed Skrein) i obavještajnoga poručnika Edwina Laytona (Patrick Wilson). Ovaj pristup čini film mnogo prirodnijim jer ste dobili intimniji pogled u živote muškaraca koji su se borili.

Midway Tehix 3

Perspektiva na carsku japansku vojsku, mornaricu i njihovu legendarnu vojnu kulturu je korektna i uravnotežena. Emmerichovo (zajedno s piscem Wesom Tookeom) prepričavanje rata u Tihom oceanu je otvoreno, bez romantike ili isprepletenih manjih radnji koji su predstavljeni u Midway iz 1957. Njihov nepristrani pristup slavi čast, dužnost, domoljublje i nesebičnost vojnika neovisno za koju se stranu bore. Srećom, nema traga hiperpolitičkoj korektnosti koja ovih dana muči moderne filmove. Čak su i sporiji trenuci kratki i služe za opisati sjajnu obuku ovih hrabrih pomorskih pilota i presudno prikupljanje obavještajnih podataka i strateško planiranje u koje su se uključili njihovi nadređeni.

Midway Tehix 4

Jedan od glavnih aduta filma Midway su scene bitaka. CGI efekti ovdje predstavljeni izgledaju mnogo realnije i daju određeni osjećaj gravitacije borbama koje se odvijaju. Ne samo da su efekti impresivni, već je kinematografija izvanredna. Malo ratnih filmova zaista daje osjećaj da ste tu, ali ovaj jest. Osobito za vrijeme završnih scena gdje poručnik Best i kolege bombardiraju japanske brodove. Dok su Harrelson i Quaid odlični kao i uvijek, ostatak glumačke postave je također izvrstan. Kao što je spomenuto, Wilson je mornarički obavještajac i dekoder koji pokušava uvjeriti svoje nadređene da će se na otoku Midway uskoro dogoditi veliki japanski napad. Također treba istaknuti Mandy Moore kao Bestovu suprugu Ann koja ga podržava u njegovom nastojanju da preobrati svoju bahatost u bijes. Također je impresivan Nick Jonas kao pomorski strojar, Bruno Gaido i Luke Evans kao poručnik Wade McClusky.

Samsung predstavio čak pet novih uređaja Galaxy ekosustava dizajniranih za rad i zabavu

Tvrtka Samsung Electronics po prvi je put iz Koreje virtualno održala Galaxy Unpacked, događaj na kojem se predstavljaju novi, snažni i inovativni...

Redragon Seyfert – Recenzija

Veliko hvala kompaniji Colby koja nam je ustupila ovaj mikrofon na recenziju. Riječ je pristupačnom kondenzatorskom mikrofonu koji je omnidirekijskog tipa.

Fifa 21 dopuštat će da se vrati vrijeme ako promašite gol.

#Fifa #Fifa21 #EaSports #Gaming #Tehix #TehixAdria # vijesti #zanimljivosti

Trust GXT 144 REXX – Recenzija

Zahvaljujući tvrtki Logista d.o.o. na recenziju nam je stigao Trust GXT 144 REXX ergonomski vertikalni miš. Riječ je o članu Trust Gaming...

Midway
8,5

Midway je impresivniji nego što sam očekivala. Učinkovito odaje počast vojnicima. Tempo filma je odličan i izbjegava nepotrebnu melodramu koja je danas sve češća. Ovaj film će za nekoliko desetljeća biti klasični ratni film.