MotoGP 21 – RECENZIJA

5,226FansLike
    56FollowersFollow

Sportske igre koje izlaze svake godine u isto vrijeme je najteže recenzirati. Kod njih je najteže primjetit nove stvari i mehanike. Sve nam se čini slično ili gotovo isto. Najbolji primjer je FIFA, ta igra je poznata da iz godine u godinu izgleda isto kao njeni prethodnici. Kroz ovu recenziju ćete vidjeti ima li MotoGP 21 promjena u gameplayu ili je to ista igra kao prošle godine.

Prva pohvala koju Milestone dobiva od nas je ona za vrijeme izlaska. Igra je izašla u pravo vrijeme. Sezona je počela, i tada je izaso MotoGP 21. Prošle godine priča vezano za izlazak igre je bila dosta drugačija. MotoGP 20 je izašao skoro tri mjeseca prije početka sezone. Nažalost izbacivanjem igre na vrijeme ne možemo zaboraviti na činjenicu da na ponekim motorima fale neki detelji koje svaki MotoGP fan može primjetiti.

Bilo bi super kada bi nedostatak detalja na motociklima bio prvi i zadnji propust developera. Dosta drugih segmenata igre nije na najboljoj razini. Ono što će svaki fan i igrač učiniti kada uđe u ovu igru je napraviti svog vozača i zapoečeti svoju karijeru. Ta komponenta ove igre nije doživjela skoro nikakve promjene. Kada započnete svoju karijeru možete birati koju kategoriju želite voziti, tj. od koje kategorije želite započeti svoju karijeru. Nakon toga birate svoj tim. Biranje tima ovisi o sreći, najvjerovatije da ćete dobiti prosjećne timove. Zatim kreće vaša karijera. Imate razne zadatke i ciljeve koje vam vaš tim zadaje. Također dobivate novac koji možete koristit za istraživanja i nadogradnje vašeg motora. Sve ove stvari zvuče primamljivo osobi koja nikad nije zaigrala ni jedan od MotoGP naslova. Redovni igrači će primjetiti kako u MotoGP 21 karijeri nema nikakvih promjena.

Ponovno moramo pohavliti Milestone zbog još jednog zanimljivog detalja koji su dodali ove godine. Kada odete u single-player mod tu imate one standardne opcije. Utrka, mjerenje vremena i treninzi. Sada dolazimo do stvari koja zaslužuje pohvalu. Svi znamo kako su se mnoge stvari promijenile u svijetu zbog pandemije. Zato u MotoGP 21 imate opciju voziti originalni i prlagođeni kalendar. To je učinjeno jer se neke staze nisu vozile zbog mjera u državama. Bilo bi lijepo vidjeti ovakvu opciju u nadolazećem F1 naslovu.

Prošle godine MotoGP 20 je krasio povijesni mod. Imao je to nešto što je privalačilo igrače. Bio je jako zanimljiv. Međutim i dalje postoji odabir povijesnih staza i vozača, samo što nije kao prije, ali imamo barem nešto. Jedino što sam ostaje je žaljenje za prošlogodišnjim povijesnim modom. Dodatna sol na ranu je to što ostatak single-playera ne nudi nikakve nove stvari.

Ako ste ljubitelj ovog sporta i uživate u njemu, onda će vam se sigruno svidjeti osjećaj vožnje u ovoj igri. Puno bolji osjećaj vožnje u ovogodišnjem naslovu. Vožnja motora djeluje realnijom i prirodnijom neko ikada prije. Sada sve utječe na vašu vožnju. Od potrošnje guma i goriva, do temperature kočnica i “penalty” sustava koji je puno stroži i također puno realniji. U svakom zavoju možete osjetiti kako se motor osjeća i vidljiva je razilka u odnsou na prošle naslove. Svaku odluku koju donesemo za pretjecanje može biti kobna. Imamo priliku biti agresivni i napadati, prelaziti preko rubnjaka i riskirati, a opet možemo promatratiti vozače ispred nas i čekati pravu priliku.

Kada smo se več uhvatili vožnje i priče o njoj, važno je napomenuti novu animaciju koja je došla u ovogodišnji MotoGP. Od sada kad padnete s motora, igra vas više neće automatski vraćati na njega, već morate upravljati svog vozača da podigne motor. Nakon pada kamera se zaključava prema vašem motoru i vi upravljate vozača do njega. Ako se odlučite na trčanje po stazi dobivate diskvalifikaciju. Također ako uopće ne želite da dođe do pada možete koristiti opciju Rewind. Rewind je mogućnost vraćanja vremena unazad do trenutka u kojem smo učinili kobnu pogrešku koja nas je koštala pada. Ova opcija je poznata svima koji su igrali F1 igre.

Nekoliko primjedbi mora biti upućeno prema umjetnoj inteligenciji u ovom naslovu. Prva primjedba je vezana za animaciju pada. Ako se odlučite koristiti ovu animaciju vi se tako vraćate na motor, dok se AI na motocikl vraća automatski. Totalno ne fer, vi gubite puno više vremena od vaših suparnika. Druga primjedba je vezana za novinu u ovogodišnjem nasvlou. Riječ je o Long Lap Penaltyu. Radi se o kazni koja je dobro poznata vozačima u stvarnosti. Svaka staza ima nekoliko dijelova gdje se može odraditi ova kazna. Kazna se odrađuje na način da morate proći dužu relaciju tog zavoja. Odlična ideja, maleni detalj koji nas približava sa stvarnošću. Ali onda shvatite da samo vi morate odrađivati Long Lap Penalty, a AI ne mora. Nažalost Milestone radi velike propuste što se tiče umjetne inteligencije vozača u MotoGP 21. Može se reći da je umjetna inteligencija nazadovala u odnosu na MotoGP 20.

Imamo odlične vijesti za nove igrače. Tutorial nikad nije bio bolji. Stvarno odrađuje svoj posao i kompletan je. Ne pokriva samo područje osnova, već pokriva i napredne elemente igre. Tutorial će vas upoznati sa svime što je bitno za MotoGP 21, čak će puno pomoći ljudima koji nisu upoznati sa MotoGP pravilima i motorima.

Što se tiče multiplayera vrlo je zabavan i zgodno napravljen. Dosadašnji kapacitet vozača je bio 13, no ove godine je povećan na 22. Matchmaking je brz, tako da vam neće punoi vremena otiči na traženje servera na kojem se možete zabaviti s drugim ljudima.

Nažalost grafički MotoGP 21 se ne razlikuje od MotoGP 20. Mnogi fanovi ove igre su to jako zamjerili Milestoenu, i mi smo jedni od njih. Igre se grafički toliko razvijaju, a mi igramo igru s gotovo istom grafikom kao prošle godine. Na zvuk ove igre se ne možemo žaliti.

Žao nam je što igre poput ove nemaju dovoljno bogatog sadržaja koji može zadržati igrače. Vrlo brzo MotoGP 21 može dosaditi jer nema sadržaja i sve je svake godine isto. Naravno u igri se itekako možete zabaviti, vožnja je odlična i taj osjećaj može zabaviti. Ali to vrlo brzo dosadi i nakon toga gasite igru, te je se nekada sjetite. Osobno bi više igrao MotoGP 21 nego F1 igru, ali to je samo moje osobno mišljenje sa kojim se mnogi nebi složili jer F1 nudi puno više sadržaja.

MotoGP 21 je dobra igra, ima realan i zanimljiv gameplay, ali nedostatak sadržaja. Grafički ista svome prethodniku. Nažalost ako ste igrali MotoGP 20, preporučamo da ostanete na njoj i ne prelazite na MotoGP 21.

INFO BOX

MotoGP 21
    6