More

NBA 2K21 – RECENZIJA

5,291FansLike
    52FollowersFollow

Opće je poznato da sportske igre u gaming svijetu ne napreduju baš puno iz godine u godinu. Najbolji primjeri su FIFA i NBA. Obije igre izlaze svake godine, ali malo se toga mijenja. NBA 2K21 je ima istu takvu priču. Iako to nije bilo preveliki problem. I dalje smatram da se u igranje ove igre može utrošiti dosta sati bez da nam dosadi. NBA 2K21 je prava igra za igranje sa društvom, ali isto tako ne smijemo zaboraviti neke od stvari koje nam nudi ova igra što se tiče singleplayera. Definitivna preporuka za ovogodišnji NBA je MyCAREER mode.

MyCAREER mode je dobio potpuno novu priču za ovu godinu. Započinjemo kao košarkaš srednjoškolskog klub i cilj nam je osvojiti natjecanje između škola. Naš menadžer će biti Archie Balowin koje je prijatelj našeg pokojnog oca. Nakon srednjoškolskih avantura odlazimo na koledž. Koledž biramo uz pomoć Archiea. Kada ga odaberemo tamo upoznajemo nekoliko likova koji su nam važni za tu kratku NBA 2K21 priču. Ako se pokažemo dovoljno dobrim u turniru između koledža možemo dobiti ponudu unutar NBA. Prilikom jedne od utakmica upoznajemo našeg dugogodišnjeg rivala, Hendrixa Cooba. Nakraju možemo birati između Archia Balowina i Harper Dell. Harper nam nudi budućnost u NBA i puno sponzora, dok nam Archie nudi priliku u sudjelovanju unutar kvartovskih turnira. Ako odaberemo Harper draftaju nas zajedno sa Hendrixom u jedan od ponuđenih klubova. Sve to ovisi koliko smo mi dobro igrali cijeli taj story mode. Naravno tu nije kraj naše avanture unutar MyCAREER mode. Možemo igrati sve dok ne postanemo jedan od najboljih.

MyCAREER je nažalost jedino osvježenje koje dobivamo u ovogodišnjem NBA. 2K već nekoliko godina nije ni taknuo MyLeauge, a ni MyGym mod. Tako je kako je, mi tu ne možemo puno. Na nama je da uživamo u tome što smo dobili, a to ove godine nije baš puno. Naravno sadržaja ima, ali nema nikakvog novog sadržaja.

Sami gameplay je potpuno isti. Uz nekoliko novih animacija i potpuno nove kontrole šuta. Također dribling je dobio potpuno nove animacije, ali i dalje driblamo pomoću desnog analoga. Tako da gameplay je samo još jedna u nizu stvari koje 2K ove godine opet nije odlučio puno mijenjati.

MyTEAM je također ostao ne taknut. Naime MyTEAM je unatoč tome igran. Puno igrača možemo vidjeti, ali puno ih je više u Neighborhoodu. Ove godine se nalazi na plaži. Ali što se tiče stvari koje možemo raditi u njemu sve su manje-više iste. Naravno tamo se možemo zabaviti i natjecati sa puno ljudi, ali to brzo dosadi. Također tamo se možemo šišati, kupovati si odjela, robu, nove patike i još puno toga. Ove godine postoji i trening centar od kluba za koji igramo. Kada smo već započeli temu oko treniranja problem je isti kao i prošle godine. Ponovno moramo jako puno igrati, pa čak i one utakmice koje nisu važne za ligu ili playoff. Nadali smo se kako će ove godine to 2K popraviti, ali izgleda da ćemo morati još dugo čekati.

Mehanika dobivanja znački koje onda možemo upotrijebiti za dodavanja, pucanje, završnicu ili obranu su i dalje tu i ponovno su jako teške za dobiti. Sve što je povezano sa MyCAREER je potrebno puno grinda. Za grind je potrebno vrijeme, a mnogim igračima će to brzo dosaditi. Nekako imamo osjećaj kao da 2K ne želi da puno igrača dugo igra njihovu novu igru.

Poprilično zanimljiv dodatak ove igre je da možemo odabrati bilo koju patiku koju nose ili su nosili košarkaši, te ju možemo urediti. Možemo birati između Nike, Jordan, Adidas, Puma i još nekoliko marki obuće. Te patike kasnije možemo koristiti u Neighborhoodu i MyCAREER modu. Što se tiče ovog dodatka 2K nam je stvarno pustio mašti na volju.

Nismo sigurni koliko je ovo važno za igru, ali na naslovnici ovogodišnjeg NBA 2K21 je Damian Lillard. On sam je preporučio igru, ali mu se ne sviđa nova kontrola šuta. No Lillard nije jedini, fanovi igre su se masovno počeli buniti oko te kontrole. Unatoč svim optužbama ljudi iz 2K-a se nisu odlučili na promjenu te kontrole, jer bi tim potezom izbacili jedinu novinu u NBA 2K21. Grafički igra izgleda dobro, ali jedva čekamo probati NBA 2K21 na new gen konzolama. Do tada ćemo se morati zadovoljiti sa ovime što smo dobili. Preostaje nam se samo moliti da će sljedeće godine doći do velikih promjena.

NBA 2K21
    7

Novi NBA 2K21 naslov nije nas oduševio jer nije donio nikakve značajne novine u serijal. Uz male prepravke iz prošle godine servirana nam je nova igra.