More

PES 2021 Season Update – Recenzija

5,291FansLike
    52FollowersFollow

“Novi” PES 2021 ukoliko ga možemo tako zvati je sportska igra koja se nije stidjela priznati ono što jest, a to je stari gameplay, stara grafika samo s promjenjenim brojem. Filozofija je to koju EA i Konami koriste već dugi niz godina, a ove godine je Konami zbog fokusa na nove konzole i prelaska na novi engine odlučio reći “hej dobiti će te istu igru, s manje licenci, manje bugova za okej cijenu”. Tako je najlakše opisati novi PES 2021.

PES 2021 je grafički identičan starom, predivna je to nogometna simulacija u kojoj će vas grafika natjerati da pojedine golove pogledate iz više kutova, kao i tetovaže Neymara kada u slavlju gola kojeg je postigao rabonom skine dres. Zaista PES je oduvijek bio grafički odlična igra, a ono što je ljubiteljima serijala vrlo važno je sam izgled igrača. Lica igrača i njihova tijela izgledaju odlično jer kroz prošlogodišnji PES tzv. data packovi ispravljali su lica igrača te je tako zadnji data pack staroga PES-a prvi data pack ovoga što znači da nema igrača koji liće na vašeg susjeda ili poštara.

Grafički prikaz je vrhunski, ali zato su komentatori isti oni koje smo slušali prije 10 godina. Zaista Peter Drury i Jim Beglin trebali bi poraditi na svome vokabularu jer nekada je stvarno bolje ugasiti komentatore u igri jer komentari su glupi, nemaju smisla i ponavljaju se. Nadamo se kako će to biti jedna od stavki na koje će Konami obratiti pažnju pri izradi novoga PES-a.

Licence su stari problem koji muči PES, ali imaju zato određene ekskluzivne licence što se vidi kroz posebna izadnja igre kao što su Bayern Munchen, Barcelona, Manchester United… što je za navijače tih klubova i ljutelje PES-a odlična kombinacija jer kupovina posebnog izdanja daje igraču određene dodatke u MyClub modu koji je zanimljiv za povremeno igranje iako nije ni blizu Ultimate Teama kojeg imamo u FIFA-i. Licence se mogu mogu vrlo jednostavno dodati što sam ja napravio već drugi dan igranja.

PES je simulacija nogometa i tu puno arkadnija FIFA nema što tražiti. FIFA je možda zabavnija nekima, ali PES je ostao ono što treba biti jedna sportska igra, a to je simulacija. Najstvarniji i najbolji prikaz nogometa i zato sam ja i ako me u zadnje vrijeme vuće online FIFA-e ostao vjeran PES-u. Uz to singleplayer modovi kao što su Become A Legend i Master League jako su zanimljivi pogotovo uz promjene koje su odrađene u prošlom izadnju.

Da zaključimo ovu recenziju, PES je i dalje broj 1 simulacija nogometa, no ovogodišnje izdanje ne donosi ništa novo što je veliki problem. Igru bi mogao preporučiti pravim ljubiteljima nogometa i PES-a koji ne posjeudju prošlogodnju igru.

PES 2021 Season Update
    7

Nedostatak licenci i novog sadržaja u novome izadnju PES-a nadomješta odličan osjećaj igranja i odličan grafički prikaz.