Project CARS 3 – Recenzija

5,298FansLike
53FollowersFollow

Kada ste prvi put zaigrali bilo koji od prethodnika Project CARS 3 onda znate da su te igre bile poznate po savršenim simulacijama. Osjećali smo se kao da stvarno vozimo taj automobil. Nažalost ova igra je skoro neprepoznatljiva. Ta činjenica je pomalo razočaravajuća.

Project CARS 3 je potpuno nova igra. Ona napušta tu simulacijsku osjetljivost po kojima su bili poznati njeni prethodnici. Ova igra ima u potpunosti novi osjećaj vožnje, i to je samo jedna u dugačkom redu novina kojima se razlikuje od Project CARS 2. Bili bi jako sretni kada bi mogli reći da su te novine dobre, ali nažalost nisu. Za ovu se igru ne smije reći da je ona loša. Nije, daleko je od loše igre. Očekivanja su bila velika zbog njenog prethodnika koji je bilo odličan. Svi su očekivali još bolju i realniju simulaciju, ali to nažalost nismo dobili.

Od prve minute igre ljudi iz Slighty Mad Studiosa nas upoznaju sa novim načinom utrkivanja. Dočekani smo sa prizorima klasičnih arkadnih trkačih igara. Nema više onog učenja kako voziti ove godine u novoj Project CARS simulaciji. Ponavljam da je prethodnik imao samo još neke male stvari za poboljšati kako bi igra bila savršena. Svi znamo da su se mnogi žalili kako u Project CARS 2 nije bilo dobar osjećaj vožnje na kontroleru. Nadali smo se takvom poboljšanju, a za uzvrat smo dobili arkadnu igru.

Vožnja na kontroleru je sada puno bolja to se mora priznati developerima, no ima drugih problema u samom gameplayu. Sve mehanike vožnje su postale puno arkadnije. Najjasniji primjer vidimo na gumama. Gume više kao da ne drže asfalt pa možemo bez ikakvih posljedica ulaziti ne promišljeno u zavoje. Također ljudi koji su igrali Project CARS 2 se sjećaju kako je igra imala dosta dobru tranziciju vremenskih uvjeta. Što se tiče Project CARS 3 vožnja po kiši je poprilično zabavna i možete se brzo naviknuti na nju. Veliki problem ove igre je pri tranziciji vremenskih uvjeta koje skoro pa i nema. Naime pri startu utrke vrijeme može biti sunčano, bez i jednog oblačka na nebu. Vozite tu utrku, prođete kroz nekoliko zavoja i odjednom kiša pljušti. To je još jedan veliki problem ove igre.

Za sve ljubitelje čuvanja guma tijekom utrke imamo jednu vrlo lošu vijesti. Taj model potrošnje više ne postoji, a zajedno sa modelom trošenja guma otišla je i potrošnja motora. Kao što možemo zaključiti svi simulacijski elementi koje je imao Project CARS 2 su nestali. Mnogi pa tako i mi smo se nadali da će barem ostaviti tu opciju negdje duboko zakopanu i skrivenu u postavkama, ali je nažalost nema. Dakle Project CARS 3 možete voziti samo kao arkadu ili možete uopće ne igrati igru.

Još jedno razočarenje je uništavanje karijere. Kao i svake trkače igre tako i Project CARS 3 ima popularni mod karijere. U kojem se mi kao vozač probijamo do vrha našim talentom. Ponovno ćemo spomenuti Project CARS 2 u kojem je taj mod bio poprilično zanimljiv i dobro odrađen. Ove godine su nam ljudi iz Slighty Mad Studiosa obećali velike promjene u tom modu, ali ih nismo dobili. Promjene su prisutne ali su poprilično male i površne. Najlakši način za objasniti je da imamo nekoliko rangova u kojima se možemo trkati i oni bi naravno trebali biti drugačiji jedni od drugih, ali sve te utrke i natjecanja su poprilično ista. Kao da su odluči prekopirati svaki rang gdje trebamo biti najbolji, također trebamo nešto i zaraditi i onda sve ispočetka. Takav način poprilično brzo dosadi, što nikako nije dobro za igru. Svaki od ta tri ranga imaju svoja tri eventa. To su Hot Lap, Breakout i Pace Setter. U Hot Lapu moramo postaviti najbrže vrijeme. Breakout je temeljen na prikupljanju bodova, dok je Pace Setter temeljen ja postavljanju prosječnih vremena krugova.

Dio svake trkače igre kojemu se radujemo je promjena vizualnih dijelova automobila kojeg smo kupili. Još jedna vrlo loša vijest za sve obožavatelje tog, ta mehanika ne postoji u Project CARS 3. Što idemo dublje u ovu recenziju igra postaje sve veće razočarenje. Ima nekakvih malih promjena kao što su naljepnice i sponzori kojima možete oblijepiti vaš automobil, ali konkretnih vizualnih nadogradnji nema. Šteta jer imamo veliki izbor automobila, a ne možemo ih uređivati. I još jedna poražavajuća činjenica je da automobil koji kupite na početku možete voziti do samog kraja svoje karijere. Što u potpunosti pobija činjenicu da imamo toliko automobila u igri.

Što se tiče multiplayer moda imamo klasični i Rivals mod. Multiplayer nije dobivao neke velike promjene. Imamo dnevne, tjedne i mjesečne zadatke koje možemo ispuniti.

Ponovno svi mi koji smo već igrali Project CARS igre znamo da AI nikada nije bio nešto pretjerano pametan i realan. Isto tako je i sa ovom igrom. Postoje dvije opcije koje imamo, ili će na startu AI biti toliko brz da ga nikako nećete uspjeti stići, ili će biti toliko spori da ćete utrku osvojiti bez ikakvih poteškoća.

Project CARS 3
6

Za kraj se postavlja pitanje „Dali je Project CARS 3 dostojan svojeg prethodnika­­?“ Nažalost odgovor je ne. Igra nije loša, ali stvarno ne znamo što su ljudi iz Slighty Mad Studiosa pokušali sa ovim naslovom. I zašto nisu nastavili i napravili još bolji nastavak Project CARS 2.