fbpx

Terminator Dark Fate – RECENZIJA

5,418FansLike
6,367FollowersFollow
38FollowersFollow

Terminator Dark Fate najbolji je nastavak franšize od 1991. godine i objavljivanja filma Terminator 2 Judgment Day Jamesa Camerona. Novi film ima vrlo sličan pristup kao Halloween iz 2018. – uklanja elemente kontinuiteta i vraća legende franšize ispred i iza kamere. Priča je u velikoj mjeri povratak formuli prva dva filma. Ta formula djeluje jer ima izvanrednu kolekciju dinamičnih i zabavnih likova, sjajne izvedbe cijeloga ansambla i nekoliko odvažnih i uzbudljivih akcijskih scena.

Terminator 6 Dark Fate recenzija

Žanr: akcija, avantura, znanstvena fantastika
Godina: 2019.
Redatelj: Tim Miller
Glavne uloge: Linda Hamilton, Mackenzie Davis, Natalia Reyes, Arnold Schwarzenegger, Gabriel Luna
Zemlja: SAD
Trajanje filma: 128 minuta
Datum izlaska: 23. listopada, 2019.
U kinima od: 31. listopada, 2019

Zanemarujući sve događaje koji su prikazani u Terminator 3: Rise of the Machines, Terminator Salvation i Terminator Genisys, Dark Fate započinje godinama nakon što su Sarah Connor (Linda Hamilton) i njezin sin John (Edward Furlong) uspjeli promijeniti budućnost i zaustaviti Cyberdyne Systems od pokretanja Skyneta. Međutim, kroz događaje filma saznajemo da to nije bilo dovoljno za zaustaviti nadolazeću i naizgled neizbježnu apokalipsu uzrokovanu umjetnom inteligencijom. Sada je to super inteligencija nazvana Legion koja izaziva kaos. No, još uvijek postoji nada da će se stvari promijeniti putovanjem kroz vrijeme. To je ono što vodi Grace (Mackenzie Davis), ženu s umjetnim dodacima, da krene iz 2042. u 2020. godinu. Upravo u ovoj godini trebala bi upoznati Daniellu „Dani“ Ramos (Natalia Reyes), mladu ženu koja radi u tvornici u Mexico Cityju i koja je glavna meta. Umjetna inteligencija također je poslala jedan vlastiti model, Rev-9 (Gabriel Luna). Sada sva odgovornost pada na Grace i njene sposobnosti kako bi spasila Dani od smrti.

Terminator 6 Dark Fate recenzija

S obzirom na to da je Rev-9 smrtonosni stroj koji može upravljati svojim endoskeletom na daljinu i istovremeno funkcionirati bez njega, Grace je u velikim problemima. No, ne mora se boriti sama. Dvadeset i tri godine nakon što je trebao biti kraj svijeta, Sarah Connor se još uvijek bori s budućnošću. Iako je jako daleko od druželjubive osobe, ona postaje ključni saveznik u zaštiti Danielle. Sa svojim parom vremenskih putnika i misijom da zaštiti ženu u prošlosti, koja je ključna za spas budućnosti čovječanstva, novi film očito dijeli puno s originalnim filmom Terminator Jamesa Camerona iz 1984. godine. Za one koji su se možda nadali nečemu malo originalnijem i kreativnijem, ovo nije dobra vijest. Iako će vam priča možda biti vrlo poznata i „isprana“, ono što stvarno pokreće ovaj nastavak je njegova osnovna glumačka postava i Tim Miller iza kamere.

Terminator 6 Dark Fate recenzija

Počevši od materijala koji se čini legitimno svježim, publika je upoznata s dvije zanimljive protagonistice u ovome filmu i jednim ozbiljno intenzivnim i uzbudljivim negativcem. Mackenzie Davis je odlična u ulozi Grace, jer njena predanost i strast izlijevaju iz nje svakoga trenutka kad je ona na zaslonu. U međuvremenu, Natalia Reyes predočava potpuno drugačiju energiju. Iako paničari što joj se svijet ruši, još je uvijek u stanju projicirati određenu snagu koja vam odmah daje do znanja da neće odustati. Gabriel Luna također pruža veoma dobru izvedbu. Terminatori nisu baš najekspresivnija stvorenja, ali ovaj model ima iznenađujuće trenutke zločeste osobnosti. U Dark Fate, Rev-9 je neumoljiva, nezaustavljiva sila tehnologije, a Luna taj intenzitet odlično predočava. Svaki put kada uhvati korak s junacima, ulog se odmah povećava. Njegova prisutnost izaziva veliku zabrinutost da neće svi preživjeti.

Terminator 6 Dark Fate recenzija

Unatoč svemu već rečeno, treba pohvaliti dva glavna Dark Fate igrača – Linda Hamilton i Arnold Schwarzenegger. Fascinantno je vidjeti kako su se promijenili tijekom desetljeća otkako smo ih prvi puta vidjeli. Njihovi likovi su praktički zamijenili osobine, s tim da treba naglasiti kako Schwarzenegger igra potpuno drugu ulogu u usporedbi s ostalim filmovima franšize. Iako je Sarah Connor bila uspješna u zaustavljanju Skyneta, pobjeda ne zadovoljava njenu paranoju i strah. Sarah u biti postaje Terminator  koji živi svoj život s jednom svrhom. Nadalje, Hamilton je odlična u filmu jer je Sarah previše gruba da bi bila simpatična, ali njezina intenzivna odlučnost je izvrsna i ima fantastičnu duhovitost. Suprotno tome, ovaj novi Schwarzeneggerov lik, model T-800 koji nosi ime Carl, živio je posve drugačiji život. On je Terminator koji postoji dovoljno dugo među ljudima da bi u osnovi promijenio svoje temeljno programiranje. Prilagodio se normalnome društvu puno više nego bilo koji drugi, a rezultat je potpuno drugačiji Schwarzenegger unatoč činjenici da je glumio u svih pet filmova franšize.

Terminator 6 Dark Fate recenzija

Dark Fate možda jest drugi film Tima Millera u redateljskoj ulozi, ali on brzo uči što je posebno vidljivo u tempu i ritmu filma. U prvome činu film je neumoljiv. Vrlo brzo upoznajemo naše junake i negativca i odmah nakon skačemo u potjeru koja definira cijelu priču. Prva akcijska scena je veoma duga i brzo mijenja lokacije. Upravo kada pomislite da će cijela stvar završiti, Miller vam ubacuje neki preokret koji naše junake dovodi u još opasnije okolnosti. Ovaj ritam ne vlada cijelim filmom, jer što film ide dalje to više ulazimo u osobnost samih likova. No, kada je vrijeme za veliki završetak, Miller i glumačka postava izvrsno vraćaju tempo i energiju početka.

Ryan Reynolds i John Krasinski rade film Imaginary Friends

Ryan Reynolds i John Krasinski udružuju se za film Imaginary Friends, fantastičnu komediju koju je Paramount pokupio. Studio je izašao na vrh...

Apple planira vlastite VR i AR uređaje

Apple već 10 godina istražuje i proučava tehnologiju virtualne i proširene realnosti. U zadnje vrijeme VR tehnologija je u velikome usponu i ima ogromnu...

Google Stadia će se lansirati s dvanaest igara

Huaweijevo Single Voice Core rješenje osvojilo dvije nagrade na Voice & Advanced Communications Summitu

Huawei je na ovogodišnjem Voice & Advanced Communications Summitu održanom prošlog tjedna u Berlinu osvojio dvije nagrade – „Best 5G Voice Solution" i "Communications Innovator...
Terminator: Dark Fate
7

Dark Fate povezuje staru priču s novom na veoma dobar način. Nostalgičare će podsjetiti na originalna dva filma, dok će novu publiku zaintrigirati za nove nastavke. Linda Hamilton i Arnold Schawrzenegger su odličan tim i nadamo se vidjeti ih uskoro.