The Angry Birds Movie 2 (titl.) – RECENZIJA

5,440LIKELajkaj
6,104FOLLOWFOLLOW
33FOLLOWFOLLOW
112SUBSCRIBESUBSCRIBE

Izvorni Angry Birds film iz 2016. godine zamišljao je otok pun ptica koje ne znaju letjeti i kojega zelene svinje teroriziraju – osvajači koji žele ukrasti njihova jaja. Angry Birds 2 započinje u ratnome stanju između Bird otoka i Piggy otoka, pri čemu i jedni i drugi stanovnici pripremaju spačke. Tada upoznajemo treći, još strašniji otok – Eagle, kojim upravlja briljantni, ali ogorčeni orao po imenu Zeta (Leslie Jones), koji šalje razorne ledene kugle kako svinjama, tako i pticama. Red (Jason Sudeikis) i njegov bivši neprijatelj, svinjski zapovjednik Leonard (Bill Hader) okupljaju ekipu za uništenje nove prijetnje.

Angry Birds 2 Tehix 5

Žanr: animacija, avantura, komedija
Godina: 2019.
Redatelj: Thurop Van Orman
Glavne uloge (glasovi): Jason Sudeikis, Josh Gad, Leslie Jones, Bill Hader, Rachel Bloom, Awkwafina, Sterling K. Brown
Zemlja: SAD
Trajanje filma: 96 minuta
Datum izlaska: 8. kolovoza 2019.
U kinima od: 8. kolovoza 2019.

Redatelj Thurop Van Orman prethodno je radio na Powerpuff Girls, Adventure Time i Home: Adventures with Tip & Oh. Iz svojih je projekata donio neke svoje metode i primijenio ih ovdje, uzevši ono što je iznio prvi film i dao mu vlastiti dodir. Iako ima nekih šala za odrasle, ovo je film za djecu. Kao i kod prvoga Angry Birds filma i ovdje ima dosta šala i humorističnih scena, ali ovaj nastavak više podsjeća na Looney Tunes crtane filmove. Nekoliko je novih likova dodano, a među njima treba naglasiti Silver (Rachel Bloom), Courtney (Awkwafina) i Garry (Sterling K. Brown). Svi oni, kao likovi i glasovni glumci, donose nešto drugačije i dodaju vrijednost priči.

Angry Birds 2 Tehix 4

Negativki filma, Zeti, glas daje Leslie Jones. Ona je odlično odradila svoj posao, ali materijal koji joj je dan za rad nije baš toliko jak kao kod nekih drugih likova. Jones je dala sve od sebe, ali bih je htjela vidjeti u nekome animiranome filmu za odrasle gdje joj je dana sloboda. Jones je odlična u improvizaciji i to je ono što ovdje nedostaje njenome liku. No kada bi usporedili njezin lik i izvedbu s prosječnim zlikovcima u ovakvome obiteljskome filmu, Zeta je jedna od boljih negativaca.

Angry Birds 2 Tehix 3

Angry Birds 2 ima pregršt manjih radnji i pojavljuju se moralne poruke kao što je prevladavanje razlika s ljudima s kojima se ne biste mogli složiti. Te poruke nisu forsirane već je film usredotočen na zabavu. Sve u svemu, Angry Birds 2 je film u kojemu će djeca uživati i lijepo se provesti.

Huawei omogućuje održiv razvoj digitalne ekonomije u Aziji

Huawei posluje u skladu s načelima otvorenosti, inoviranja, suradnje i dijeljenog uspjeha, i odlučan je u namjeri da svim pojedincima, kućanstvima i organizacijama pruži...

Huawei razvio Super Uplink tehnologiju za još veću brzinu i nižu latenciju 5G mreže