The Knight Before Christmas – RECENZIJA

5,334FansLike
6,413FollowersFollow
46FollowersFollow
71SubscribersSubscribe

The Knight Before Christmas je božićna komedija redateljice Monike Mitchell. Radnja ove komedije smještena je u mali američki gradić, u kojem prati život jedne učiteljice koja, iako razočarana u ljubav, i dalje smatra da može pronaći onog savršenog. Sam zaplet se događa kada se u njenom gradiću pojavi muškarac s čudnim naglaskom, životnim navikama i u potpunosti neupućen u funkcioniranje stvarnog svijeta jer je, kako je i sam tvrdio, vitez. Susret dvoje likova dogodio se sasvim slučajno, tj. ona ga je udarila svojim automobilom zbog čega su doktori njegovu trenutnu ludost pripisali upravo tom nesretnom događaju jer je mladić cijelo vrijeme tvrdio da je engleski vitez iz 13. stoljeća. Učiteljica Brooke osjećala je grižnju savjesti zbog nesreće i nesretnog viteza pozvala da ostane nekoliko dana kod nje, barem dok ne povrati pamćenje. Naime, vitez je dobio zadatak da napravi jedno značajno djelo koje će ga učiniti pravim vitezom i poslan kroz vrijeme u svoj pohod, ali on je imao i rok, a to je do Božića. Brook je nesretnom vitezu povjerovala u priču i odlučila mu pomoći da postane pravi vitez kako bi se mogao vratiti kući u sebi poznato razdoblje, ali nikako nisu uspijevali ma što pokušali. U svim tim pokušajima Brook koja, iako je odustala od ljubavi, se uspjela zaljubiti u viteza, a njegov pohod kako se u konačnici ispostavilo je bio pronaći pravu ljubav.

Žanr: komedija, drama
Godina: 2019.
Redatelj: Monika Mitchell
Glavne uloge: Vanessa Hudgens, Josh Whitehouse, Emmanuelle Chriqui
Trajanje filma: 92 minute
Datum izlaska: 21. studenoga 2019. (NETFLIX)

Ovo je još jedan u nizu onih božićnih filmova koje bismo mogli svrstati u kategoriju već viđeno. Sama radnja i nema nekih prevelikih iznenađenja i kraj se mogao zaključiti onog trenutka kada su se glavni glumci upoznali. Scenografija i razni elementi u filmu podređeni su tome da film odiše veselim božićnim ugođajem, scenski dio je odrađen odlično i vidjelo se da je filmska ekipa pridala veliku pažnju detaljima kako bi što bolje dočarali Božić gledateljima. Sama radnja predstavlja klasičnu ljubavnu priču uz mali „twist“ jer je glavni glumac vitez poslan iz 14. stoljeća u sadašnjost kako bi obavio zadatak i postao pravi vitez, a da on ni sam ne zna što mu je zadatak. Sama radnja i stvaranje te ljubavne priče odvija se kroz vitezove pokušaje da što prije i jednostavnije obavi svoj zadatak kako bi se mogao vratiti u 14. st., a u tome mu neumorno pomaže učiteljica Brook koja, iako razočarana u ljubav, u konačnici odluči dati šansu vitezu.

Sam problem oko radnje i cijelog tog zapleta odvija se na kraju filma kada se oni zaljube, i on obavi svoj zadatak te se vrati kući, a ona ostane u sadašnjosti. Naime vitez se vratio kući s obavljenim zadatkom, ali shvaća da je njegova ljubav u nekom drugom vremenu te se ponovno vraća u sadašnjost po Brooke i tu film staje i završava. Kroz cijelu radnju protagonisti su se trudili ispuniti zadatak kako bi se vitez mogao vratiti kući jer da to nisu učinili on bi zauvijek ostao u sadašnjosti, ali kada ga ispuni i vrati se kući shvaća da je zaljubljen i vrati se u sadašnjost. Samim time cijeli zaplet i radnja nemaju smisla, mogao je odmah ostati u sadašnjosti ili vratiti se u prošlost s njom, ali završna scena gdje oni na trgu zajedno jaše konja dok im njeni sugrađani plješću i nema nekog smisla.

Radnja filma i zaplet mogli su biti kvalitetnije odrađeni, ali ako ovo gledamo iz aspekta još jednog prosječnog božićnog filma onda ta ljubavna priča i ima nekog smisla. Uz klasičnu ljubavnu priču tu su naravno i nezaobilazne scene iz svih božićnih filmova koje nose sa sobom poruke dijeljenja, darivanja i važnosti obitelji i prijatelja koje su i primjerene za ovo doba godine što ovaj film svrstava u ništa više nego solidan film s blagdanskim ugođajem i prigodnom tematikom jer je Božić uzet kao krajnji datum vitezova pohoda.